گشایش نمایشگاه حریم سوخته با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد جنوب کرمان 
گشایش نمایشگاه حریم سوخته با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد جنوب کرمان 

گشایش نمایشگاه حریم سوخته با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد جنوب کرمان 

شامگاه امشب ۱ دی ماه هم زمان با ایام فاطمیه طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان نمایشگاه حریم سوخته در مسجد امام علی (ع) جیرفت گشایش یافت.
شناسه خبر : 1129775 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۱ دی ماه هم زمان با ایام فاطمیه طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان نمایشگاه حریم سوخته در مسجد امام علی (ع) جیرفت گشایش یافت.

«مجید خوبی زاده» در حاشیه این، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: حضرت زهرا (س) بزرگ جهان اسلام که بهترین و برترین الگو در زمينه احترام به همسرشان حضرت علی (ع) و رفتار با فرزندان، رعايت حقوق همسايه، حجاب و حياء و مبارزه با دشمنان دين است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با تاکید بر لزوم ترویج معارف فاطمی، بیان کرد: امروز بیش از گذشته ضرورت دارد که ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا (س) از جمله نوع رفتار با اعضای خانواده و ساده‌ زيستی آن حضرت پرداخته شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه حریم سوخته که به همت بچه مسجدی های کانون امام علی (ع) راه اندازی شده، حال و هوای صدر اسلام و نشان دادن غربت خانواده امیرالمومنین (ع) در شرایط آن دوران را در ذهن بازدید کنندگان تداعی می کند.

خوبی زاده اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی نسل جوان با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و نیز آشنایی آنها با سبک زندگی علوی و فاطمی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: آشناسازی نسل جوان با ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی عفاف و حجاب برای زنان مسلمان آزاده جهان و ایران، یک ضرورت فرهنگی در جامعه امروز است.

وی با اشاره به نقش هنر در انتقال مفاهیم دینی، عنوان کرد: این نمایشگاه با بهره گیری از زبان هنر می تواند موجب تقویت ارزش‌های دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شود.

پایان پیام/ 586